اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۲۱۳۱
بوندس‌لیگا| شکست سنگین لایپزیگ در فرانکفورت
قهرمان فصل گذشته جام حذفی آلمان در پنجمین هفته از فصل جدید بوندس‌لیگا برابر قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا متحمل شکستی سنگین شد.
۰۳:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
وانانیوز|

در آخرین بازی شب دوم از هفته پنجم بوندس‌لیگای آلمان، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت میهمانش لایپزیگ را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. دایچی کامادا در دقیقه 16، سباستین روده در دقیقه  22، توتا در دقیقه  67 و رافائل سانتوس در دقیقه 84 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های این بازی را برای قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا به ثمر رساندند.

با این نتیجه اینتراخت فرانکفورت که فصل را ضعیف آغاز کرده است، دومین بردش را کسب کرد و با هشت امتیاز در رده نهم جدول بوندس‌لیگا قرار گرفت. لایپزیگ هم که وضعیتش دستکمی از فرانکفورتی‌ها نداشته است، با پنج امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

هفته پنجم بوندس‌لیگا امروز (یکشنبه) با دو بازی به پایان می‌رسد که در یکی از آنها آگزبورگ میزبان هرتابرلین است (18:00) و در دیگری مونشن‌گلادباخ پذیرای ماینتس (20:00).

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا نیز تیم‌های فرایبورگ با 12 امتیاز، دورتموند با 12 امتیاز و تفاضل گل کمتر و بایرن مونیخ با 11 امتیاز اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین